top of page
חיפוש

הכנסות הענן של אליבאבא עלו ל- 825 מיליון דולר, זינוק של 90% מהשנה שעברה

חברת אליבאבא הציגה גידול של 90% בשנה על פעילות הענן שלה - עם פרסום הכנסות רבעוניות של 825 מיליון דולר.

בין שלושת ההיבטים העיקריים של אליבאבה קלאוד היו שלושת החודשים האחרונים שותפות עם אינטל סביב מחשוב קצה, התרחבות נוספת באזור אסיה פסיפיק וכן פתיחת פעילות מרכז הנתונים בלונדון .

בצד הארכיטקטוני, ציטט Alibaba את שחרורו של Apsara 2.0 כ"שדרוג מקיף "למערכת ההפעלה של ענן, המבטיח חיבורי רשת יעילים יותר ויכולת להביא מחשוב קצה למכשירים מחוברים בקנה מידה.

החברה של חקירה מתמשכת והרחבת כבר עניין של זמן מה. כמו ענן רב הופך הגדרה דה פקטו עבור ארגונים רבים מציינים יתרונות הביצועים עם עומסי עבודה שונים, Alibaba מרגיש שזה יכול לנצל את ההזדמנות להיות הספק השני או השלישי באירופה ובשווקים אחרים. בסביבות החדשות של שבירת החדשות בלונדון, החברה דחתה את הטענות שהיא מגבילה את פעילותה בארה"ב.

עם זאת, טביעת הרגל העולמית של Alibaba Cloud הולכת ונעשית גדולה יותר. על פי פתק שפורסם על ידי חברת נתונים ונתונים אנליטיים GlobalData באוקטובר , החברה צברה באופן משמעותי באסיה פסיפיק מחוץ ללב הסינית שלה. נתונים ממחקר סינרג'י טענו כי אליבבה קיבלה את נתח השוק הגדול ביותר ב- APAC מחוץ ל- AWS, והניחה אותה במקום הרביעי בכללותה, למרות שלא הייתה בחמשת הספקים המובילים בכל גיאוגרפיה אחרת.

דניאל ג'אנג, מנכ"ל קבוצת Alibaba, ציין את תחושת ההזדמנויות עם מה שהוא תיאר כ"פסגה בכלכלה העולמית "- עם ענן כחלק ממנה.

"ראשית, אנו רואים הזדמנות להרחיב באופן משמעותי את השוק הניתן לצפייה על ידי ביצוע האסטרטגיה הקמעונאית החדשה שלנו, כי digizes פעולות מבוססות החנות", אמר אנליסטים. "שנית, בנינו פלטפורמה טכנולוגית המעצימה את הטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים בסין. זה לא רק ליצור דרכים חדשות של מכירות והפצה, אלא גם נהיגה חדשנות בשרשרת הערך כולו של פעולות קמעונאיות.

"בליבה, תובנות הנתונים שלנו הן על ארגונים והן על צרכנים ועל טכנולוגיות מחשוב ענן מובילות, יצרו מערכת הפעלה עסקית ייחודית של Alibaba לעידן הדיגיטלי הזה", הוסיף ג'אנג.

bottom of page