top of page
חיפוש

אורקל תרחיב את תשתית הענן שלה לתשעה אזורים נוספים בשנת 2019

פלטפורמת הענן החדשה של אורקל תארח בקרוב לפחות תשעה מקומות נוספים ברחבי העולם, מלבד ארבעת האתרים שבהם היא מתארחת כעת. זאת על פי שקף מלארי אליסון, ב - OpenWorld בסן פרנסיסקו. החברה מצפה שהמתקנים יהיו פעילים ב- 2019.

הפלטפורמה, הנקראת Oracle Cloud Infrastructure, זמינה כיום במרכזי נתונים באשבורן, פיניקס, פרנקפורט ולונדון, על פי אתר האינטרנט של החברה. מוקדם יותר השנה, החברה הודיעה כי היא תשגר מרכזי נתונים ב -12 מקומות נוספים כדי לתמוך בפלטפורמה, אך השקופית של אליסון רק הראתה תשע, כולל מיקום אחד המוקדש כולו ללקוחות הממשלה.

אורקל השיקה את OCI בשנת 2016. הפלטפורמה עוצבה על ידי צוות מהנדסים שכלל אנשים רבים שעבדו על פלטפורמות הענן הגדולות ביותר , כגון אמזון שירותי אינטרנט ו- Microsoft Azure.

גם כאשר החדש אורקל נתונים במרכזי הענן נתונים באינטרנט, החברה עדיין יש הרבה הקרקע כדי לכסות אם היא רוצה להגיע לסולם כזה היריבים הגדולים ביותר הגיעו. ל- AWS יש 55 אזורי זמינות ב -18 אזורים גיאוגרפיים (רבים מהאזורים המורכבים ממרכזי נתונים מרובים), בעוד שפלטפורמת Azure משתרעת על פני 54 אזורים. Google Cloud Platform, אשר נתח השוק שלה קטן בהרבה בשני הספקים הקודמים , , מתארח כיום ב 18 אזורים, עם 55 אזורי זמינות.

אורקל מפעילה גם פלטפורמת ענן מדור קודם, אותה היא מכנה "קלאסיקה", המתארחת במקומות נוספים ברחבי העולם. אבל OCI היא כעת המיקוד הגדול ביותר שלה, ותומך לא רק בשירותי התשתית הגולמיים שלה, אלא גם במעבר מהיותה ספקית של תוכנה מקומית לספקית תוכנה כשירות, אמר אליסון במהלך דבריו.

המקומות הקרובים בשקופית שלו היו טורונטו, שיקגו, סאו פאולו, ציריך, המזרח התיכון, מומבאי, סיאול, טוקיו, אוסקה. שיקגו היא האזור הממשלתי בלבד, אבל לאורקל יש גם מרכזי נתונים המוקדשים לאירוח תשתיות ענן עבור משרדי ממשלה באשבורן, בפיניקס ובלונדון.

בנוסף למרכזי נתונים של עננים מלאים, אורקל הציגה לאחרונה רשת של נקודות נוכחות, המהוות חלק מפלטפורמת הענן העולמית שלה. השקופית של אליסון הציגה 15 מיקומים POP קצה בארה"ב, דרום אמריקה, אירופה, אסיה פסיפיק.

החברה משתמשת ברשת הקצה שלה כדי לספק שירותים כגון אבטחה יישום אינטרנט, הגנה DDoS, ו- DNS.


bottom of page