top of page
חיפוש

אמזון פורסת מעבדים מבוסס ARM

אמזון פורסת מעבדים מבוסס ARM כדי לשפר את שירותי המחשוב המבוססים על ענן צמתים. על פי החברה בסיאטל מבוסס, זה יוביל לחיסכון בעלויות של עד 45% עבור "בקנה מידה החוצה" שירותים.


אמזון הפכה לשחקנית הגדולה ביותר בעולם בתחום מחשוב ענן באמצעות אמזון שירותי אינטרנט (AWS), שהיא ענן של 27 מיליארד דולר. AWS מספקת פלטפורמות מחשוב ענן לפי דרישה ליחידים, לחברות ולממשלות על בסיס מנוי בתשלום.


ענקית המסחר האלקטרוני משנה את הטכנולוגיה שמאחורי שירותי הענן שלה כדי לספק ביצועים מהירים יותר ולחסוך בעלויות. המערכת החדשה צפויה לספק לחברה יתרון ביצועים לכל דולר.


המעבד ARM Graviton מכיל ליבות Neoverse של 64 סיביות והוא מבוסס על פלטפורמת המעבדים של 16 ננו-מעבד של קוסמוס, שהודגש על ידי סגן נשיא בכיר של ARM, דרו הנרי.


בנוסף, הגרביטון הישראלי מעוצב על הליבה Cortex-A72 64bit אשר פועל בתדרים שעון עד 2.3GHz. המערכת תסייע לאמזון עם עומסי עבודה. משתמשי השירות יכולים לשתף את העומס על פני קבוצה של מקרים קטנים יותר, כגון microservices, שרתי אינטרנט, סביבות פיתוח, וציי אחסון במטמון.


ישנם יתרונות נוספים אמזון מן הטכנולוגיה החדשה, מתמקדת סביב להיות עצמאית יותר ביחס לספקי הטכנולוגיה.


אמזון עכשיו יש את היכולת רשיון שרטוטים, באמצעות אנאפורנה. בנוסף, החברה תהיה עכשיו מותר להתאים לצבוט אותם עיצובים תהיה היכולת ללכת יצרני החוזה כמו TSMC ו Global Foundries ולקבל שבבי תחרותי עשה.


בנוסף, AWS היא גם בניית ASIC מותאם אישית עבור AI מסקנה בשם Inferentia. זה יכול להיות מסוגל קנה המידה של מאות עד אלפי טריליונים של פעולות לשנייה ולהפחית עוד יותר את העלות של שירותים מבוססי ענן.

bottom of page