top of page
חיפוש

גוגל השיקה שירות אחסון נוסף בענן - Cloud FileStore

גוגל הכריזה על שירות אחסון נוסף למפתחים בענן שלה. ענן Filestore , אשר תושק בבטא בחודש הבא , מציעה שירות אחסון מבוסס רשת (NAS) בענן. פירוש הדבר שחברות יכולות להפעיל בקלות יישומים הזקוקים לממשק מערכת קבצים מסורתי בפלטפורמת הענן של גוגל.

באופן מסורתי, מפתחים שרצו גישה למערכת קבצים סטנדרטית על סוג של אחסון אובייקטים ואפשרויות מסד נתונים שגוגל הציעה כבר היו צריכים להתקין שרת קבצים עם דיסק. Filestore מבטל את זה ופשוט מאפשר למשתמשי Google Cloud להשתמש בשטח אחסון לפי הצורך.

גוגל מבטיחה כי Filestore היא יציע נפח גבוה, latency נמוך ו- IOPS גבוה. השירות יגיע בשתי רמות: פרמיום וסטנדרט. שכבת הפרימיום תעלה 0.30 דולר לחודש ומבטיחה מהירות תפוקה של 700 MB / s ו- 30,000 IOPS, ללא קשר לקיבולת האחסון. אחסון סטנדרט יעלה $ 0.20 לכל GB וחודש, אבל הביצועים מבוססים על נפח.

גוגל השיקה Filestore באירוע בלוס אנג'לס עם התמקדות בעיקר על תעשיית הבידור והמדיה. יש שפע של יישומים ארגוניים באותם חברות הזקוקים למערכת קבצים משותפת, אבל אותו הדבר ניתן לומר עבור תעשיות רבות אחרות.

גירסת הבטא של Filestore תפתח בחודש הבא. מכיוון שהוא עדיין בגרסת בטא, גוגל אינה מבטיחה uptime כרגע ואין כרגע צפי להעברת השירות לייצור מגוגל.

bottom of page