top of page
חיפוש

גוגל השיקה תצוגת עדיפות ועדכונים מוצעים עבור סביבות עבודה של משתמשים

גוגל עברה ראשונה לעולם ה- AI, וכל המוצרים שלה כוללים חוכמת למידת מכונה. אין מקום בולט יותר מ- G Suite, כאשר Google מנסה להבדיל בין הצעותיה ל- Google Drive . המערכת כוללת  תצוגה חדשה של "עדיפות", שכוללת גם עדכון של סביבות עבודה. גוגל בחנה את התכונה הזו בשנתיים האחרונות והיא מהווה חלק מהפיכת עתיד הפרודוקטיביות ליותר מרוכז ופחות מסיח. ישנם שני חלקים לשירות זה, הנגיש מאזור הניווט של Drive.

"הצעות" הוא למעלה והוא כולל קרוסלה של כרטיסים מדורגת חשיבות משמאל לימין. בהשראת התכונה "גישה מהירה" הנוכחית, כל כרטיס הוא קובץ שמודלי הלמידה של גוגל נבחרו עבור המשתמש באופן אישי בהתבסס על מספר גורמים, כאשר כל אחד מהם כולל לחצן שמבצע פעולה. לדוגמה, קבצים שהוזכרו לאחרונה יופיעו שם, עם ההודעה שצוינה והיכולת להגיב במהירות. אם אתה פותח קובץ מסוים לפגישה שבועית, הוא יופיע כאן הודות להצעות מבוססות זמן. הדף מציג מידע מהאינטראקציות של Drive כמו עדכון מהם הקבצים שחברי הצוות שלך מביטים בהם, אירועים חוזרים של יומן ואפילו הודעות דוא״ל. לדוגמה, קבצים בהודעת דוא"ל פעילה יוצעו באיזור העדכונים למשתמשים.

כדי להשלים את היכולות ישנה תכונה הנקראת "מרחבי עבודה", שבהם משתמשים יכולים ליצור קבוצות ולציין את הקבצים הספציפיים שהם רוצים. יכולת זו אידיאלית עבור פרויקטים פעילים, או קבצים שנצפו לעתים קרובות כחלק מפגישה שבועית.

גם כאן יש תכונות חכמות עם כונן המציע "מרחבי עבודה מוצעים", כלי שימושי כדי לקבל גישה מיידית לקבצים. 

bottom of page