top of page
חיפוש

האסיקורפ גייסה 100 מיליון דולר על שווי של 1.9 מיליארד דולר

חברת HashiCorp , החברה שעשתה חציר לפתח קוד פתוח כלים לניהול תשתית ענן, ללא ספק יש עסק מסחרי חסון מאוד הולך מדי. היום הודיעה החברה על סבב עצום של 100 מיליון דולר על שווי קרן של 1.9 מיליארד דולר.

בסיבוב הובלה על ידי IVP, אשר ההשקעות שלה כוללים AppDynamics, Slack ו הצמד. הבכורה בסמר ונצ'ר פרטנרס הצטרפה למשקיעים הקיימים GGV Capital, Mayfield, Redpoint Ventures ו- True Ventures בסבב. ההשקעה של היום מביאה את סך הגיוסים ל -179 מיליון דולר.

כלי הקוד הפתוח של החברה הורדו ב -45 מיליון פעמים, על פי נתוני החברה. היא השתמשה בסיס קוד פתוח כדי דלק את העסק (כפי שעשו רבים בעבר).

"מכיוון שהמתרגלים בוחרים את הטכנולוגיות בעידן הענן, נקטנו גישה של קוד פתוח-ראשון ושיתכנו פעולה עם ספקי הענן כדי לאפשר זרימת עבודה משותפת לאימוץ ענן. מבחינה מסחרית, אנו רואים באחריותנו כשותף אסטרטגי של גלובל 2000 כפי שהם מאמצים היברידית וענן רב. סבב המימון הזה יעזור לנו להאיץ את המאמצים שלנו ", אמר מנכ"ל החברה, דייב מק'אנט.

כדי להמשיך לגדול, זה צריך לבנות את פעילותה ברחבי העולם וזה דורש כסף גדול. בנוסף, כמו החברה מאזניים זה אומר הוספת צוות כדי לשפר את הצלחת הלקוחות, צוותי תמיכה והכשרה. החברה מתכננת לבצע השקעות בתחומים אלה במימון החדש.

חברת HashiCorp אשר הושק בשנת 2012. זה היה פרי יוזמתם של שני סטודנטים, מיטשל השימוטו וארמון דדגר, שהבינו את הרעיון של מה שיהפוך להיות האשיקורפ בזמן שהם עדיין באוניברסיטת וושינגטון. כפי שכתבתי בשנת 2014 לרגל 10,000,000 $ שלהםסדרה A :

bottom of page