top of page
חיפוש

חברת SPOTINST גייסה 35 מיליון דולר

חברת Spotinst , חברת הסטארט-אפ המסייעת לחברות לרכוש ולנהל קיבולת תשתית ענן עודפת, הודיעה על גיוס של 35 מיליון דולר. ספקי תשתית ענן כמו Amazon Web Services, Microsoft Azureו- Google Cloud Platform מפעילים מרכזי נתונים מאסיביים כדי לספק קיבולת מחשוב בכל רגע נתון על מנת לענות על דרישות הלקוחות. כתוצאה מכך, יש לספקים כוח מחשוב עודף ועל מנת לנצל אותו הם מציעים הנחות של עד 80 אחוזים.

אם הספק צריך את זה מכונה וירטואלית בכל רגע נתון, השרתים של הלקוח יפסיקו לפעול תוך מספר דקות. וכתוצאה מכך לקוחות חוששים להפעיל שירותים קריטיים על השרתים בהנחה. זה המקום שבו ספוטינסט נכנסת . עם הלמידה המכונה אינטליגנציה מלאכותית, Spotinst יכול לחזות מגמות של זמינות. הם יודעים כמה זמן יחיה השרת ויכולים להעביר את הלקוחות בצורה חלקה משרת אחד לאחר. החברה החלה לעבוד עם שרת ספוט של AWS, אבל מאז הרחיבה את המוצר שלה כדי לכלול את תשתית הענן של Google ו- Microsoft גם כן. בעתיד, בהתאם לדרישות שלהם, הלקוחות יוכלו לעבור בין עננים בצורה חלקה, למשל, לעבור לספק שבו המחיר הטוב ביותר זמין בכל רגע נתון, ולנהל באמצעות Spotinst לנהל את המעברים בין הספקים. אמנם זה לא משהו שהם מציעים עכשיו, זה על מפת הדרכי.

החברה מעסיקה כיום 100 עובדים, אך עם ההשקעה הנוספת, היא מצפה להכפיל את זה בשנה הבאה במשרד בסן פרנסיסקו לבין משרד ההנדסה בתל אביב.

bottom of page