top of page
חיפוש

כיצד עסקים קטנים יכולים לשפר את האבטחה של רשת ה-WIFI שלהם?

עודכן: 11 בפבר׳ 2021

האקרים מנצלים את האבטחה האלחוטית של ה- Wi-Fi כדי לתקוף עסקים קטנים. פוסט זה מכסה צעדים פשוטים לנקוט כדי לשפר את האבטחה Wi-Fi כדי לחסום cyberattacks.

שיפור אבטחה של רשת ה WIFI

עסקים קטנים יכולים ליישם חומת אש חזקה כדי להגן מפני cyberattacks, אבל נתב ה- Wi-Fi הוא לעתים קרובות נקודת תורפה. ספקי Wi-Fi נתב אלחוטי כיסוי עבור העסק שלך וזה וקטור התקפה סביר אם הביטחון הוא רופף. על ידי תקיפת נתבים אלחוטיים, האקרים יכולים לעקוף את חומת האש. למרבה המזל, ישנם צעדים פשוטים שניתן לנקוט כדי לשפר את האבטחה ב- Wi-Fi ולחסום התקפות. שבעה צעדים פשוטים לנקוט כדי לשפר את האבטחה Wi-Fi כבר המפורטים להלן. צעדים פשוטים עבור עסקים קטנים לנקוט כדי לשפר את האבטחה Wi-Fi - חלק מהצעדים הבאים הם אמצעי אבטחה ברור, אבל היו מקרים רבים כאשר עסקים קטנים יש התעלמו אלה הגנות פשוט, רק עבור אותם להיות מנוצלים על ידי האקרים.


שינוי הרשאות מנהל הנתב

שינוי אישורי ברירת המחדל הוא אחד הצעדים הפשוטים אך החשובים ביותר שיש לנקוט כדי לשפר את האבטחה ב- Wi-Fi. כי זה כל כך פשוט, אף עסק לא צריך להיות אשם זה paux אבטחה pas, אבל רבים הם, אפילו עסקים גדולים. בחודש נובמבר, מערכת בית ספר גילתה כי ספק WAN שלה לא שינה את הסיסמאות על נתבים שהיו בשימוש במשך שנים. זה לא ההתחברות עבור Wi-Fi, אבל את הסיסמה עבור הנתב עצמו. סיסמאות מנהל ברירת המחדל הללו נמצאות בחיפוש פשוט באינטרנט.

השבת מרחוק ניהול על הנתב שלך

נתבים אלחוטיים רבים מאפשרים למשתמשים לגשת ולשנות הגדרות נתב מחוץ לרשת. עבור רוב העסקים, ניהול מרחוק אינו הכרחי ולכן זה צריך להיות מושבת. כאשר הגדרה זו יכולה להיות נוחה, קיימות דרכים אחרות המאובטחות יותר לגשת להגדרות הנתב מרחוק כגון שימוש ב- VPN. מתן אפשרות לניהול מרחוק מקשה על האקרים לגשת לנתב שלך.

מעקב אחר הגדרות ה- DNS שלך

בינואר 2019 פרסמה מחלקת הבטחון הממלכתית של ארצות הברית הוראת חירום לכל רשויות הממשלתיות שהורתה להם לבצע בדיקה דחופה של רשומות ה- DNS שלהם לאחר שהתגלה כי קבוצת איומים מכוונת לסוכנויות ממשלתיות ומשנה את רשומות ה- DNS שלהם. על ידי חטיפת DNS, כל העובדים יכולים להיות מופנים לאתרים זדוניים - שיבוטים של אתרים לגיטימיים. עסקים שאין להם שרת DNS פנימי משתמשים לעתים קרובות בנתבים האלחוטיים שלהם. עסקים צריכים לעקוב בקביעות אחר הגדרות ה- DNS שלהם כדי להבטיח שלא בוצעו שינויים.

הגבל את טווח אות ה- Wi-Fi שלך

אתה רוצה לוודא שכולם על המקום יכול לגשת לרשת ה- Wi-Fi שלך, אבל חשוב שאף אחד מחוץ למשרדים שלך יכול לעשות זאת גם. אם אות ה- Wi-Fi שלך חזק מדי, זה יכול להיות נגיש על ידי מישהו מחוץ למשרדים שלך מחוץ לטווח הראייה - במכונית החונה במגרש שלך למשל. אות חזק מדי של Wi-Fi מקל על התוקף לנהל התקפות כוח אכזריות מבלי להיראות.

הקפד לעדכן את הקושחה

קושחה חדשה ישוחררו מעת לעת על ידי היצרן, כמו עם כל עדכוני תוכנה אחרים, הם צריכים להיות מיושמים בהקדם האפשרי. עדכוני קושחה מונפקים כדי לשפר את האבטחה והפונקציונליות. הם מטפלים בפגיעויות ידועות עבורן קיימים ניצולים. נתבים מסוימים יוגדרו לעדכון אוטומטי, אחרים עשויים לדרוש עדכון ידני באמצעות ממשק מבוסס אינטרנט. הקפד לבדוק את דף האינטרנט של היצרנים, כמו הנתב שלך כבר לא נתמך, מה שאומר שזה הזמן לשדרוג.

לעשות שימוש ברשת האורח שלך

אחד מאמצעי האבטחה החשובים ביותר הוא לפלח את הרשת שלך וזה חשוב במיוחד עבור Wi-Fi. אל תתיר לכל התקן לא מהימן להתחבר לרשת שלך, כגון אלה המשמשים את המבקרים. אתה צריך להיות SSID נפרד עבור העובדים שלך ואת האורחים. פעולה זו תרחיק את האורחים מהרשת הראשית שלך.

ודא שרשת ה- Wi-Fi שלך מוצפנת

עליך לוודא שרשת ה- Wi-Fi שלך מוצפנת ב- WPA כמינימום מוחלט. ללא הצפנה הרשת שלך תהיה פתוחה והאקרים יוכלו ליירט תעבורה אלחוטית. בשלב זה תקן ההצפנה הוא WPA2, אם כי זה ישתנה ל- WPA3 ב -2019. אם אתם מתכננים להחליף את נתב ה- Wi-Fi, ודאו שהמודל החדש תומך ב- WPA3. אם הנתב שלך תומך רק WEP זה הזמן לשדרג.


נושאים נוספים לקריאה:

bottom of page