top of page
חיפוש

פתרונות גיבוי ללא עלות למחשב האישי

עודכן: 7 באוג׳ 2018

גיבוי נתונים אינו מלהיב, אבל זה חשוב. למרבה הצער, רבים מאיתנו מבחינים עד כמה חיוני רק כאשר משהו קטסטרופלי קורה, אין כמו כונן קשיח כושל או זיהום ransomware כדי לחדד את המוח, ולהוביל לעשות דברים קצת אחרת בעתיד.

אבל איפה למתחיל? אתה יכול ליצור גיבוי ידני פשוט על ידי העתקת הקבצים החשובים שלך לכונן קשיח נשלף, אבל זה הרבה יותר הגיוני לפנות לתוכנות גיבוי ייעודי כדי להפוך את התהליך לקל ופשוט.

תוכנית גיבוי טובה תאפשר לך לבחור בדיוק אילו נתונים יש לאחסן, באיזו תדירות, היכן, ואם זה צריך להיות מוצפן עבור אבטחה נוספת. אתה צריך גם כלי גיבוי שמאפשר שחזור נתונים בקלות לאחר אסון.  להלן תוכנת גיבוי חינם הטובות ביותר למחשב האישי שלך.


1.גיבוי easyus - התוכנה מאפשרת איזון מושלם של הגנה אוטומטית ושליטה ידנית כולל טווח מלא של סוגי גיבוי ותזמון קל וגיבויים אוטומטיים "חכמים".

התוכנה כוללת גיבוי קבצים בודדים ותיקיות, כוננים שלמים או מחיצות, או יצירת גיבוי מערכת מלא. יש גם אפשרות חכמה שמגבה באופן אוטומטי קבצים במיקומים נפוצים, ויש לך את האפשרות להשתמש אחסון ענן.

לאחר מכן ניתן לתזמן גיבויים, להפעיל גיבוי מצטבר, דיפרנציאלי או מלא כנדרש.

בהגרסה החינמית של EasyUS Todo Backup יש כמעט את כל התכונות של המהדורה Premium. אתה עדיין יכול להריץ גיבויים על לוח זמנים, אבל לאבד את היכולת להפעלת הגיבויים על ידי אירועים שונים - לא משהו שרוב האנשים צריכים. כנ"ל לגבי גיבויים מונחה שורת פקודה, PC-to-PC העברת נתונים, ו- Outlook גיבוי; כולם נחמדים , אבל היעדרותם לא צפויה להיות בעייתית.

כמה תכונות הן בלעדיות לגרסת Premium, אבל EasusUS Todo החינמית היא יותר ממספיק. תוצע לך הורדה חינם של דפדפן Chromium ותוסף חיפוש של בינג במהלך ההתקנה. אם אתה מעדיף לדלג על אלה, בטל את הסימון של שתי התיבות לפני שתלחץ על 'הבא'.



2. גיבוי Cobian - תוכנת גיבוי מתקדמת למשתמשים מנוסים ובטוחים, ניתנת להתאמה אישית כולל הצפנה אופציונלי אך אינה כוללת אשף למתחילים. גיבוי Cobian הוא כלי הגיבוי המתקדם ביותר בסביבה, ויכול להיות overkill עבור משתמשים חדשים, אבל אם אתה יודע בדיוק איך אתה רוצה להגדיר את הגיבויים שלך אז זה ייתן לך את הגמישות שאתה צריך.

ניתן להתשמש בגיבוי Cobian כדי ליצור ולתזמן משימות גיבוי מרובות, וקבצים שניתן ניתן לאחסן בארכיון או כונן קשיח מקומי, מיקום הרשת או, אם יש לך גישה אחת, שרת FTP. זה יכול לגבות לכמה מיקומים מרובים בו זמנית, כך שניתן להפעיל מספר משימות גיבוי בו זמנית. ניתן לדחוס גיבויים כדי לחסוך מקום, ויש הצפנה אופציונלית כדי לשמור על הנתונים שלך מאובטחים.

גיבוי Cobian לא חוסך זמן בשחזר נתונים - אין אשף פשוט כדי להפוך את התהליך לאוטומטי, אז אתה נשאר לבד עם העתקה של קבצים בחזרה למקום, פענוח decompressing הראשון במידת הצורך. ובכל זאת, עבור גיבוי הנתונים החשובים ביותר שלך, זה אחד הכלים המקיפים ביותר שם בחוץ.



3.גיבוי Paragon - הדרך הקלה ביותר לגבות את המערכת שלך - פשוט להגדיר ולשכוח. התקנה מבוססת אשף להתאמה אישית ושחזור נתונים מתקדם. התוכנה עושה עבודה מצוינת בביצוע תהליך של גיבוי פשוט ככל האפשר, ממש מחזיקה את היד שלך עם ממשק נוח. באפשרותך לבחור לגבות את המחשב כולו, את המחיצות, לבחור קבצים ותיקיות בהתבסס על מיקום או קבצים המבוססים על הסוג שלהם. ברגע שזה נעשה, פשוט להגדיר לוח זמנים ולבחור את סוג הגיבוי שאתה רוצה ליצור ולאחר מכן להשאיר את התוכנה כדי לטפל בדברים בעצמה.

זה לא הכל - כמו שהחלק האחרון של השם שלה מציע, זה לא רק כלי גיבוי. Paragon Backup & Recovery הוא כלי שלם לניהול נתונים, וכולל גם תקליטור מרשים או מערכת מבוססת USB לשחזור שניתן להשתמש בהם כדי לקבל את הנתונים בחזרה גם אם אתה לא מסוגל לבצע אתחול לתוך Windows. כל זה מרשים מאוד.



4. גיבוי FBackup - התוכנה מציעה מצבים מתקדמים ופשוטים, עם תזמון קל, תזמון אוטומטי והתקנה מבוססת אשף, ללא הצפנה וגיבויים מצטברים. התוכנה מציעה מבחר של אשף ומצבים מתקדמים. לפי בחירתך, קל ליצור משימות גיבוי הכוללות קבצים ותיקיות, שניתן לשמור בהן בכוננים מקומיים או ברשת, בדיסקים נשלפים או ב- Google Drive. תזמון זמין כדי לשמור על עדכניות הגיבויים שלך.

יש מודעות בתוך התוכנית המציעות לך לשדרג ל Backup4all בתשלום , אבל למרבה המזל הם יחסית לא פולשנית כך שאני מקווה שתוכל להתעלם מהם אם אתה לא מעוניין. בהגרסה החופשית של התוכנה חסרה כמה תכונות, אבל אלה עשויים להיות חסרי חשיבות, בהתאם לצרכים שלך. אם אתה יכול לחיות ללא הצפנה, גיבויים FTP, הודעות דוא"ל ,גיבויים מצטבר, זוהי אופציה שכדאי לבדוק.



5. גיבוי וסנכרון של Google - כלי גיבוי חדש המשתמש ב- Google Drive לאחסון הקבצים שלך. הגדרה פשוטה אך לא מתאימה לגיבוי מלא של המערכת ואפשרויות ההתאמה האישית שלה מוגבלות.

התוכנה אינו כלי גיבוי מסורתי, הוא מבוסס על ענן ואתה יכול לגבות רק אם האחסון מקוון של Google זמין. אתה מקבל כמות מוגבלת של שטח בחינם, ויש דרכים שונות כדי להגדיל את זה מבלי להיפרד מכסף, אבל למעשה גיבוי של Google ו- Sync שימושי עבור גיבוי ספריות בודדים - לא את כל המערכת .

עבור גיבוי קבצים ותיקיות מפתח, עם זאת, זה מעולה. אתה יכול בקלות לציין כל מספר של תיקיות עבור התוכנה כדי לפקח, וכל השינויים, תוספות או מחיקות מיושמים באופן מיידי.

כפי שהשם מרמז, ניתן להשתמש בתוכנה כדי לסנכרן קבצים בין מחשבים, והם נגישים באמצעות כל מכשיר דרך יישום האינטרנט של Google Drive. כלי גיבוי מעולה, אם כי מוגבל במקצת.



סוגי הגיבוי

כאשר אתה בוחר תוכנת גיבוי כדאי לבדוק את סוגי הגיבויים השונים. תמונה היא עותק מדויק של כונן שלם או מחיצה, כולל כל התוכניות המותקנות וקובצי המערכת. אם עליך להתקין מחדש את Windows, באפשרותך לבצע אתחול מקובץ התמונה ולמנוע התקנה מחדש של כל התוכניות שלך וקביעת תצורה מחדש של הגדרות Windows. שים לב שאינך יכול להשתמש בתמונה כדי לשחזר את המערכת שלך במחשב אחר.

התמונות הן גדולות מאוד ולקחת הרבה זמן כדי ליצור, אז אתה לא רוצה לעשות כל יום. עבור גיבויים יומיומיים, אתה רק רוצה להעתיק את הנתונים החשובים ביותר במחשב - מסמכים, תמונות ומוסיקה, למשל. ישנם מספר סוגים של גיבוי רגיל:

  • גיבוי מלא: עותק של כל הנתונים שנבחרו.

  • גיבוי דיפרנציאלי: עותק של הנתונים שהשתנו או נוספו מאז הגיבוי המלא האחרון.

  • גיבוי מצטבר: עותק של הנתונים שהשתנו מאז הגיבוי האחרון, בין אם זה היה גיבוי מלא או מצטבר.

כל גיבוי דיפרנציאלי יהיה גדול יותר מאשר האחרון, אבל כדי לשחזר את המערכת שלך אתה רק צריך את הגיבוי המלא ואת הדיפרנציאלי האחרון. קבצי גיבוי מצטבר הם קטנים יותר, אבל כדי לשחזר את המערכת שלך תצטרך גיבוי מלא , כמו גם את כל הבאים במצטבר, אשר לוקח יותר.




bottom of page